11 Ağustos 2011 Perşembe

hayal paradoksu

Bazen diyorum ki, bir şeyi hayal edersem, sırf hayal ettiğim için onun olma ihtimalini kökünden kurutuyor muyum acaba? Çünkü hayal edersem olmuyor.

O zaman hayal etmezsem ve eskaza hayal edecek olduğum şey bir şekilde gerçekleşirse o zaman onun hayalim olduğunu anlar mıyım? Belki yaşadığımız birçok şey aslında hayalimizdi ama hayal etmediğimiz için hayalimiz olduğunun farkında değiliz. O zaman sayılır mı ki?

Bir de kötü bir şey düşününce onun gerçek olması durumu var, ya ona ne diycez? Aklından geçen o kötü senaryo neden gerçek olur da o iyi senaryolar hep hayal kalır?

Çok dingilce bir durum. Gerçekten. Düşündükçe daha da dingil geliyor.



3 yorum:

  1. murphy diyorum, baska da bisey demiyorum.

    YanıtlaSil
  2. hakketen tatlı...her ne kadar içi boşaltılmış olsa dahi ''anı yaşa '' şeklinde bir nasihatle sizi ihya etme ukalalığına girişme ihtimalinin verdiği zevki düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum şuan itibariyle....şeklinde de bir saçmalama denk geldi sorry

    YanıtlaSil
  3. @Kadife: adı batsın o murphy nin. Ne kurallar yazmış, anamız ağladı...

    @Dingin Firari: yok efendim, sorry lik bi durum yok reca ederim:) Anı yaşamak iyi öğüt. Benimki sadece acı bir tespit, o kadar. Yoksa çok uzun zaman oldu hayallere bel bağlamamak gerektiğini öğreneli.

    YanıtlaSil